středa 22. března 2023

...je středa,

 venku pod mrakem, slunce občas vykoukne, teplota okolo 15ti stupňů. Trochu studeně pofujuje.

Jela jsem dneska brzy, před svačinou, k mladým. Ondra měl ráno teplotu a dost kašle, tak aby nebyl celý den sám doma...A dávala jsem mu kapičky a medicínku....Už je to "velký" chlapec, letos na podzim mu bude 10. A 14 dní před ním panu Há 80 !!!! Ach bože.💕💖💘

Jestlipak si mladí, co se berou po třicítce věku a děti mají do 40 let, uvědomují, jak rychle to uteče a že na babičkovství/prababičkovství budou mít "vysoký" věk ???? Já vím, že když je člověk mladý, nepřipouští si takové myšlenky. Ale jak roky plynou, je to stále víc znát, no dost, hihihi.

Takže jedna fotka z cesty k mladým.


Moc jsme toho s Ondrou nepopovídali, měl radost, že mám s sebou tablet. On na svém má časové omezení, tak si to ušetřil, hihihi.
Já zase trochu pletla, koukli jsme na něco v TV, poobědvali spolu, já na chvíli klimbla a do tří hodin už jsem byla zase u pana Há. A Ondra pod dozorem svého táty.

Na víkend hlásí ochlazení, déšť, tak jsem zvědavá. tady by sprchnout potřebovalo....

Jinak nic moc nového....

U Soni Malinové krásná fotka Halabala křesel v bechyňském penzionu....Taky jsme měli dvě na domku po tetě, jedno bylo tak trochu v rozkladu, ale vzala si je od nás kolegyně, snad ještě slouží. My bychom je ani nestěhovali s sebou, jsou hodně těžká a nebylo tu pro ně místo....
Ale vyspravit a nově očalounit, mám pocit, že jedno má i www.rosamitnik.cz.
Čtvrtá fotka shora....

A v Oregonu už je taky jaro v plném proudu.
Moc z mých oblíbených pisatelek blogů už není aktivní a nebo velmi málo. Alicii jsem sledovala/šití aj.ruční práce, ještě předtím, než se narodila jejich dcera. A té bylo v říjnu 22??? 10 let. Letí to tedy.

Ať nám to neletí tak rychle, přeji všem.
A hlavně nám/sobě.
💖💗💙💚💛💜



1 komentář:

  1. Zravím do Olomouce, zjistila jsem,že sledujeme stejne blogyhttp://www.rosamitnik.cz/,http://www.malinovasona.com/2023/03/klidnejsi-obdobi.html., naš syn 40let musel na operacise žlučnikem,ktery se najednou zblaznil,byl na operaci v Mlade Boleslavi ,žlučnik byl plny kameny a tak mu ho vzali,nikdy ho nebolel, az ted a rovnou šel pryč. Tak jsem byla v Ceske Lipe,pomahat snaše s Matyskem, protože musí snaška mit někoho za zadečkem,ale už je klid.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...