úterý 7. března 2023

...nezdá se to,

 ale už zase uplynul týden od mého posledního psaní.

Mladí si užili Jizerek, celé dny slunce, běžky, sjezdovky i boby. A nakonec bylo i medailování...




Na obzoru Ještěd....



V sobotu přijeli rovnou k nám, tedy, zeť je tu vyložil a sám jel domů všechno vyskládat ....Děkujeme Zbyňku. Bylo toho na uklízení spousta, takže pro ně vlastně pak jen přijel....
Povídání, jsou opálení a Simonka už se těší, jak tam zase pojedou/za rok, samozřejmě....
💖💗💙
My celý týden čekali na fotky a videjka z hor, takový normální týden, ve středu jsem byla u Uršuly na srazu důchodek toxiholek....Bylo to fajn, jako vždy. Je to 1x za měsíc a je to tak akorát, abychom probraly naše "nové" životy v Olomouci a to, co se děje v Ústí. Ona je odjakživa víc komunikativní a má spoustu kamarádů, takže je s nimi ve spojení/mobilem a sděluje mi novinky....😀😁😂
Čtvrtek byl pro mne odpočívací den, pátek sanitární a pak už byla sobota a mladí. V neděli si trochu poblblo zdraví pana Há, ale vše OK...
A včera už zase všední pondělí, vyzvednout S. ze školky, odvézt k nim domů, čekat na dceru. Zatím kluci šli na trénink fotbalu. A já pak domů. 
Dneska Simonku odvedu na zpěv a pojedu domů, pan Há měl tu bláznivou neděli/zdravotně, tak chci být s ním....
💚💛💜

Klidný den všem.
A zdraví.
A děkuji za všechny vaše návštěvy u mne....💏
💖💗💙💚💛💜






2 komentáře:

  1. Jsem moc ráda za příspěvek, samik byl taky s tatou lyžovat v Krkonoších,pak hrál fotbalový turnaj v Liberci a dostal pohár za nejlepšího hráče turnaje,to bylo radosti,a děda a já jsme mu dali penize na novve kopačky,to bylo zase radosti,

    OdpovědětVymazat
  2. Je fajn, když děti baví sport....hezký den,večer všem....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...