sobota 5. listopadu 2016

..a je to....

Včera dopoledne mi pan Há zajel do Zásilkovny, já přečetla návod, večer nahodila a do rána byly návleky od Vlněných sester hotové, jen začistit nitky a vyfotit. Na to jsem potřebovala pana Há, už zase..., aby to bylo dokonalé...tedy, z mého pohledu.
Zase jsem totiž špatně spala, vlastně nespala....


Návod je napsaný pěkně, hlavně pro mě pěkně polopaticky a srozumitelně, za což jsem velmi vděčná...a videa k nahlédnutí mám taky, nechávám si je stahovat...Návod je i na netu, ale natištěný na čtvrtkovém papíru a dodaný společně s přízí, jako kit, je dobrý nápad....
Já mám ještě jedno klubko Malabriga, tak tyhle nejsou určitě posledním párem z mých jehlic...
Pleteno na ponožkových jehlicích.
V létě jsem si objednala, na zkoušku, krátkou jehlici 25 cm lanko, velikost 3, tak další pár, tentokrát barevných návleků https://vlnenesestry.blogspot.cz/2016/11/follow-your-dreams.html dodaných i s klubíčky příze, vyzkouším na ní. Třeba  by se to líbilo i dceři, a na ponožkových jehlicích to mnohé z nás nebaví nebo neumí. Já zase nemám ráda pletení s vytahováním lanka, mám pocit, že mě to zdržuje. Zkusila jsem tak plést obě ponožky najednou, ale neuchvátilo mě to a vrátila jsem se zase k pěti jehlicím....Ale to je věc každého z nás, že....
Tak jdu...
Dneska jsem se opět inspirovala na oběd u Kuchařky ze Svatojánu, zase trochu změna v mém jídelníčku. Minule jsem dělala zapečené pikantní brambory a taky to bylo mňam....
Venku je pěkně hnusně, mrholí, jsou jen 2 stupně nad nulou, nikam nejedeme ani nejdu...

Lepší počasí všem...a pěkný víkend...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu