středa 9. listopadu 2016

Yarn Along

Den za dnem uplynou jako voda...a týden je zase pryč..

Pletení: Jak už jsem psala, začala jsem plést návleky podle Vlněných sester. Začala jsem další z klubka Malabriga Arroyo barva Coffee Toffee..... Jednu jsem upletla, pak jsem byla v práci za kolegyněmi, bylo to tam veselé a hektické, přišla jsem domů bez návleků "Les", ty už hřejí Alenu...Doma jsem popadla jehlice a předpis a šup šup, upletla jsem druhou levou rukavici....Přeci to nebudu párat, vlny je dost, tak už je hotová první pravá..a druhá pravá ve stadiu dodělávání... Jedny budou pro dceru, druhé jako malá pozornost pod stromeček spolutchýňce ??? ještě nevím, asi jo. Takhle já pletu.....
Zbylo miniklubíčko s tak 5ti metry. Tohle na fotce je ještě veliké.

Kniha : Diana Gabaldon : Cizinka. Jsem v kolotoči pletení a šití, tak se tím jen velmi pomalu prokousávám....


Knitting: knitted second mistake left sleeve, two couples will eventually ...
 Knitting needles number 3, Arroyo Malabrigo, Coffee Toffee.
Book: Diane Gabaldon : Outlander.
Knitting and reading together with http://www.gsheller.com.
A great week everyone.

Hezký další týden všem.

1 komentář:

  1. Hezké! Já čtu tento týden Vážku v jantaru, to je dobrá náhoda:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu