středa 29. listopadu 2017

...včerejšek

uplynul jako voda v povídání a povídání mojí maminky, vaření.... Taky jsem ušila  ještě jedno zvířátko. Půjde z domu, ale jen naproti do dveří, tak ho občas uvidíme, hihihihi.


Dneska je venku vlhko, na kopcích možná sníh, ale vidět to není, je tam mlha. Dneska jsem vařila hovězí polévku s játrovými knedlíčky a mleté s červenou řepou s brambory a dresings koprem. Na zítra se chystám na rozlítané ptáčky s rýží. Momentálně mi tu za zády povídá maminka, tak  mi zase uletí myšlenky.Proč jsou látky na moje šití tak drahé....Nestačily by mi t y naše české, lacinější....Ani nemusím odpovídat, už se dostala k zástěře koupené v Humpolci z české bavlny, co rychle vybledla a smrskla se...prostě si sama odpověděla....No nic, jdu za ní, vyžaduje 100% pozornost....Více slov příští týden.

A jeden Ondrášek v neděli 26.11.2017 v Olomouci na kole, už je tam taky hůř.....Šikulka můj malý.


Příště zase Simonka.Samozřejmě ne na kole.....

Dneska bude odpoledne biatlon ze Švédska, tak si trochu zasportujeme...I s maminkou.



                                                            Přeju hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...