pátek 21. dubna 2017

..pátek

s Ondráškem, dědou a Simonkou....
Jak jsem trochu zmatečně včera psala, všechno je jinak....Večer se nám s panem Há narodilo druhé vnoučátko...holčička Simonka, 2,75 kg a 49 cm. O něco dříve, ale tlak maminky už si nedal domluvit a paní doktorka rozhodla, že čím dřív, tím líp...A je tu...Obě jsou v pořádku, jak jen můžou být.

cca 4 hodiny, ty první jsou veskrze rodinné....


cca 12 hodin.....Jak psala dcera, vyspaly se do růžova....


Naše malá..... / i ta větší..../, ať je jim jen dobře a sluníčko ať jim jen hřeje...A vůbec, však to znáte, to ostatní  si nechám až na přímý styk s oběma.
Ráno jsme s Ondrou vyjeli k babičce Toničce, ta to nevěděla / psala jsem sestře po desáté večer, asi jí nechtěla budit a ani ráno.../ Tak jsme si skoro poplakaly a .....bylo to hezké.....
Před chvilkou jsme přijeli, Ondra si hraje s dědou, venku se to zase chmuří. Já budu balit, co teď a co později...
Tak mi držte palce, s tím vlakovým cestováním... Na blogu se určitě /????/ objevím, ale to dá až situace, že. Pár dní pobudu, ale asi koncem týdne, možná pracovního, budu zase u pana Há....
Aby mi tu nezvlčil.

Hezký víkend všem.


6 komentářů:

  1. No já se z toho snad zblázním! No to je paráda. Moc a moc vám gratuluju, samozřejmě i Miládce a Zbyňkovi. Ať jsou všichni zdraví a zdraví. A já budu potichu závidět. To štěstíčko a radování kolem miminka. A ještě ke všemu holčička. DD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme, je naživo opravdu malá.....a ty prstíčky sirčičky..moc zdravím všechny tvoje..pa

      Vymazat
  2. Milky, zo srdca ti blahoželáááám!
    Aj pánu Há!!!
    To je super a v tom ružovom je aká rozkošná, sladulinká!!!
    Nech sa obom darí a sú zdravéééééé!
    Tebe držím prsty pri cestovaní, poznám ten pocit, aj ja som v tom amatér.
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za přání...i jsme dojeli....hihi....hezký víkend.

      Vymazat
  3. Gratuluju a vnučce do života přeji jen to dobré!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, taky jsem se načekala až do důchodu.....hezký večer.....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu