pondělí 10. dubna 2017

..pro ty,

co bydlí v dosahu...i pro ty, co jsou z dáli....
Včera dopoledne byl zeť s vnoučkem na výletě vlakem, jak jinak, jejich oblíbené téma...
A kde ?
Byli na http://www.zahradnizeleznice.cz ve Střížově. http://www.zahradnizeleznice.cz/kontakty.htm.
A mně to nedá, neukázat nějakou jejich fotografii. No jejich. Zbyňkovu, protože já je miluju....


Ondra byl tak nadšený, že jim ujel vlak do Olomouce, přijel plný dojmů a s rozpálenými tvářemi. 
Oprava....byli autem, pobyli do zavíračky ve 12 hodin a pak jeli teprve domů. Nějak mi to uniklo v povídání a teď  mi dcera psala, že mám na blogu "chybu". Tak jí opravuju, hihihi.
Podle slov dcery a podle jeho vyprávění včera přes Skype. A pak jeho "hra" na průvodčího, výpravčího byla tak opravdovská, byla jsem z toho naměkko, i pan Há.
Takže, přečíst návštěvní hodiny a hurá do Střížova.

Hezký den všem.

1 komentář:

  1. No nádhera! To je pre chlapcov každého vzrastu super! Moji sú všetci dospelí, vnuk 15 - skoro dospelý, ale viem, že všetci by si prišli na svoje :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu