středa 7. prosince 2016

Yarn Along

dneska trochu bolavě, bolí mě v uchu.... a v noci se o mě pokoušela nějaká střevní chřipka, či co to bylo.
Moje rozvětvené snažení, tentokrát v pletení...
Dopletla jsem šálu ve tvaru maličko nepravidelného trojúhelníku, pletený z jednoho cípu ke druhému. Pořád se na jedné straně přidává / na lícu i rubu /  a na druhé straně / jen na lícu / ubírá. Po ukončení vznikne ten trojúhelník... Zajímavá práce, použiju určitě ještě jindy. Velikost pro mne, aby mi to moc nezvedalo hruď....hihihi. Ještě vyprat  a maličko napnout.
Společnost  na obrázku tvoří ještě dřevěné vločky ze včera, ušitá riflová kapsička s krajinkami látek...Kdo nemá ode mne kapsičku s krajinkami, není můj kamarád...hihihihi..... a kniha . Dneska jedna z těch, co od nás dostal Ondrášek k svátku :
 Jana Šrámková a Andrea Tachezy / ilustrace / : Zuza v zahradách.
Teprve teď jsem se dostala k jejímu přečtení...Moc ho zatím nezaujala, teď jsou na pořadu dne mašinky, auta a vlaky naživo...Ale babi a máma si ji rády přečtou a prohlídnou...


I latest knitted scarf in the shape of an irregular triangle, Soft Donegal yarn, needles 3.5, washed, stretched, and started to wear on him. It is for me.
A book for his grandson: Jana Šrámková, Andrea Tachezy / illustrations /: Zuza in gardens.
Advent nice time to everyone.

Hezké pletení a čtení všem.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...