čtvrtek 15. prosince 2016

...moje čarování

s úklidem šití nefungovalo. Dneska mi volala dcera a poprosila o dvě kapsičky....tak jsem ušila čtyři a zítra odvezu....


Dvě s holčičkami navenek stejné, uvnitř jiné, zbytek patchworkové látky z minulého léta a můj pokus o šití zase maličko něco jiného, taky bylo chvilku "doma".
Snad se budou líbit.
Musím je ještě prohlédnout, dneska jsem okolo sebe měla spoustu nitek, jedna z látek byla hrozná...nitkovitá....
Měl přijít balíček, nepřijde, psali s omluvou, že až zítra....A další balíček, o kterém jsem si myslela, že bude až po neděli, tak asi taky zůstane na "hlídacího" pana Há, co bude doma sám. Šel vyzvednout mojí sestře recept, leč léky budou až zítra po obědě...prostě, když se daří, tak se daří....
Peču panu Há oříškovo čokoládové mufinky, tak musím hlídat, abych je nespálila....zbývá už jen uvařit mu gulášek...
Zabalím minidárky, připravím, co chci odvézt s sebou a zítra jedu....
Sama vlakem....

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu