neděle 25. prosince 2016

...Hod boží,

první sváteční den po Štědrém dnu.
Trochu jsem si pospala, pak zalila kytky, koukla na čt2 na moc pěkné reportáže a sedla si k počítači.

Včera dopoledne jsme zajeli do Tisé, byli jsme na hřbitově zapálit svíčky. Pěkně to tam klouzalo, museli jsme jít sněhem v trávě, během naší cesty hřbitovem začalo pršet.
 Potom jsme byli na obědě u mojí maminky, přivezla jsem kubu a salát. Popovídali jsme se sestrou, švagrem, oběma synovci a samozřejmě s maminkou...A pak šup zase dolů do města.
Dodělat drobnosti a uvařit stědrovečerní večeři. Počítala jsem, se sami jsme s panem Há byli jen 2x coby bezdětní, potom jen jednou, když byla dcera krátce vdaná. Jinak pořád s ní a nebo s nimi...
Tyhle fotky jsem sáhla z mobilu, a je to ještě kousek mé cesty do Olomouce, jak do Prahy, tak potom z Prahy do Olomouce jsem měla místenku do posledního vagónu...


A tohle je skutečně sníh pod skalami, u našich jen poprašek, bydlí maličko níž. Tak si to alespoň já vysvětluju....


Včera večer jsme mluvili s dcerou, v Olomouci sněžilo. Tady pršelo, i dneska jsou temné mraky, ale zatím nic....
Takže to tu vypadá jako na těch fotkách, pošmourně a smutně.
Ale doma je fajn, teplo, teplé i studené nápoje, dobré jídlo...hihihi....televize, počítač, časopisy a knížka, tedy já Kindl...
A jsme spolu....
My dva....
Hezké svátky všem.


2 komentáře:

  1. Milky, ešte jeden deň a je po Vianociach a toľké prípravy :-)
    Máte pekný zvyk najskôr zájsť na cintorín a potom k mame a bratovi. Mne ostal už len ten cintorín, ale nechodím tam, smutno až s plačom mi je už len pri pomyslení.
    Pri dcére si bola tesne pred sviatkami, užila si si vnúčika.... Tak to už býva, mladým si treba Vianoce prežiť aj samým, my sme tiež boli takí :-)
    Užite si s pánom Há ešte pokojného Štefana a hurá na Silvestra :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu