sobota 3. prosince 2016

...pletu si

pracovní dny s víkendem. Ale tak to asi my senioři máme....
Jsem nastydlá, v noci chrápu víc než obvykle, říkal pan Há....sucho mě sužuje až do plic....Tak sedím doma a pracuji, dneska další, poslední, džínové.

Kytka asi bude na denním pořádku, jsem z ní nadšená....


Před obědem druhá hotová, jedna už sedí vedle balíku s výztuhou.....


Všude nitky a ořezy...pan Há musí v duchu šílet....já to pak i roznáším....


...dnešní hotové....


..a všechny....


Na řezacím stolku příprava na zítřejší šití....vybráno, nařezáno.


Mluvila jsem s maminkou, tento víkend přijel synovec z Prahy, tak je o ní postaráno...Myslím společensky, je strašně upovídaná, ani nemusí nic moc nového slyšet, hlavně, že jí někdo poslouchá...hihihi...A Vládík je trpělivost sama. Ale chápu to, možná jednou budu taky taková, teď ani moc ne, nejvíc mluvím právě s ní.
Tak na domek a za ní zajedeme v týdnu. Taky budu péct panu Há cukroví a tím asi přípravy na svátky skončí. Uklizeno mám průběžně, když tedy nemám šicí dny, že. Pojedu na víkend za dcerou do Olomouce, asi za 14 dní, takže si pečení i nepečení ještě užiju....
Jsem vykoukaná a utahaná, jdu si udělat kávičku...
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu