úterý 10. listopadu 2015

...včera i dnes

 vůbec nic nedělám.....
Nemám na nic náladu, asi na mě působí ty strašné změny počasí venku. Momentálně se přes nás žene fronta temných mraků, ale neprší.
Trochu jsem mailovala s bývalou kolegyní, připravuju si oběd, včas, podle receptu KATOROVO, konečně na ně došlo....lednice je prázdná od navařena.
Odpoledne chci jít na naší důchodkovskou sešlost po dvou měsících. nějak jsme se rozmarodily...

Takhle mi kvete kvítko z Ikea. To je foto ze včerejška, dneska mu ještě přibyly další květy, líp to ale vyfotit neumím....



Venku poletuje listí dost vysoko, jsme ve třetím patře a dneska jsem měla pod otevřenou ventilačkou na koberci listí z břízky. Vidím jak lítá při pohledu od pc k oknu.
Šustí to, jako když prší, ale neprší.
Jdu vařit.
Snad načerpám od děvčat odpoledne nějakou energii. Když je mi takhle, hledám něco pěkného na inspiraci na netu, dneska mě nechalo všechno chladnou...
Pletu Ondráškovi svetr, ale zdá se mi velký. I když větší je lepší než menší.
A už jsem si našla nápady na zbytky přízí:
Moje oblíbené stránky....
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...