pondělí 30. listopadu 2015

...přišel

nám balíček s magnetickou skládankou pro vnoučka, vybírala dcera. Bylo to tak.
Na nemálo blozích jsem četla o dřevěných nedřevěných nápaditých hračkách od Plan Toys....Tak jsem vnoučkovi objednala Balanční "Noemovu archu"....o té psala Radka na Kusanec.... a dostal jí k dnešnímu svátku Ondřeje....tímto posíláme pusinku...baba a dede.....
Dceři se zase zalíbily vkládací včelky, takže jsme je sháněly jinde, ale nakonec nikde nebyly. Ona hledala a hledala a jako poslední dárek od nás měl tedy za včelky dostat magnetické skládání obrázků. Ale myslím, že to počká na jinou příležitost. Já totiž sedla po jejich odjezdu k pc a podívala se znovu na stránky ALADA, od ní máme archu.... a hle, včelky už jsou na cestě k nám....


Tak magnetky uložím na později, stejně ho zatím nejvíc baví všechno s mámou, vaření, pečení a nejvíc mašinky na kolejích. Ale toho už má dost. Dojdou včelky a šroubovací šrouby....
Píšu to sem hlavně proto, že v ALADĚ mají....zatím....
Jinak dnešek chladný, dopoledne jasno, teď už zase zamračeno a hodně fouká, na kopcích je sníh.
Po obědě jsem všechno vyžehlila, já neradožehlič !!!!!, poklidila, půjdu něco rukotvořit...
Hezký den všem.

1 komentář:

  1. Milky, ďakujem za komentár!
    Dnes som si pozrela tvoj blog, musím priznať, že som sa začítala .....
    Myslím si, že sme si vekom blízke, máme záujem o ručné práce a tak som si ťa pridala k mojim obľúbeným :-)
    Teším sa na spoznávanie prečítaním starších príspevkov!
    Prajem krásny a pokojný advent!
    Pááá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...