neděle 30. listopadu 2014

..první adventní neděle...

nám zatím přinesla rýmu a teplotku - pan Há....
Já byla na nákupu, vyprala barevné prádlo, uvařila oběd, háčkovala a svítím si první svíčkou na stole...
Trochu netradiční "věnec", ale něco podobného jsem viděla na Pinterestu, tak se opičím.


V noci jsem zase ponocovala, tak přibyly nějaké barevné řady.


Půjdu si uvařit něco teplého k pití, pak možná napodobím pana Há....ten leží....Venku je pošmourno a zima, sice jen těsně pod nulou, ale pocitově...je větší.
Dneska jsem chtěla odvézt z domku muškáty, které stále kvetou a nějaké nemrazuvzdorné kytky domů, ale počkáme, až se panu Há uleví...Zase by běhal po domě, potil se a pak mi tu naříkal....
Tak zatím, užívejte advent a žádnou rýmu !!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...