neděle 16. listopadu 2014

..dneska je den,

který si někdy představuju, když jsem hodně unavená a mám toho moc...Den, kdy je temně zataženo, od rána prší, déšť klape na parapety, popřípadě je venku vítr a chumelenice.
A já nic nedělám, nikam nespěchám, dlouho spím, protože v tomhle počasí se spí dobře...Pak lehká snídaně a to jen proto, že si musím vzít svou denní dávku léků, jinak bych z postele ještě nelezla....
Potom lehký oběd, dneska dobrá rybka přírodní, bramborová kaše, salát a rychlá polévka....No a pak už jen chvíle šití, čtení, koukání na TV = sport = žádná politika. A zase čtení, dočítám detektivky od Mo Hayder, mám na Kindlu čtyři, tři už mám přečtené. Zase trochu jiné, než populární severské.

Mo Hayder
Jsem normální holka z Essexu, říká Mo Hayder (*1962) s odzbrojující prostotou novinářům. Miluju nakupování, pusu mám prořízlou. Když se s tím média spokojí a nebádají nad tím, jak jde tahle sebecharakteristika z úst atraktivní blondýny dohromady s morbidními, brutálními scénami z jejích thrillerů, zůstane u tohoto povrchního obrazu.
Panenka.
Unesená.
Pečovatel.
Rituál.
Ptáčník.



Takové je dneska u nás počasí, hory vidět nejsou, listí kvapem servává se stromů svižný vítr.


Jinak tedy klid, jen jsem ušila dceři dva polštáře 50x60, prý žádné v téhle velikosti nemá...To se divím, já už ušila tolik polštářů a tuhle velikost ne ????



Jsou podle mého oblíbeného střihu amerických polštářů, mám je ráda, jednak vypadají dobře, potom se dobře převlékají atd, atd. Už jsem je tu několikrát inzerovala, ale opakování je matkou moudrosti, že.




Poslední věc, kterou jsem dělala, a kterou dost nesnáším, je začištění všech nitek při háčkování...Pak jsem to ještě trochu natužila.
Takový pelmel z posledních měsíců, když nevím, co bych dělala, mandalka to jistí. Naposledy jsem dělala minulý týden ty se zelenou a červenou...vánoční barvy. Ty dva malé kulaté podšálky jsem zkoušela barevnou spirálku podle netu a ta velká mandalka je podle stránek http://sunshineandasewingbasket.blogspot.cz/,nebo http://zootyowlcards.blogspot.cz/. Je jich, samozřejmě moooooc. Dávám sem ty adresy i proto, že někdy na něco narazím, ale pak zapomenu, kde to bylo a je mi to líto..a znáte temné hlubiny internetu, co si neuložíte, to už třeba nikdy nenajdete...


Ještě něco mám na urovnání, ale to udělám až večer, před spaním. Tak jsem tak moc nelenošila, ale byla pohoda.
Takovou přeju vám všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se ...