neděle 25. března 2012

45/365

Začínat zase au au mi nepřipadalo vtipné. Už to taky bylo lepší...tělo si zvykne. V Tisé bylo krásně, ale proti včerejšku foukal studený vítr. Odpoledne jsem byla ostříhat vlasy mamince.


Potom jsem šla domů a cestou nafotila pár obrázků.

A sledovala skotačení skupinky horolezců...nechtěla bych být jejich matkou...no, ona si asi jejich zábavy taky neumí představit.


Trochu jsem to porovnali po malování, ještě není hotovo, pan Há bude dělat ještě opravy, mytí a nastěhování skříněk.Já pak nádobí a textilie. Ale to bude až po dovolené, za týden jedeme na týden k dceři do Olomouce.
No,dneska už jen cesta do města a je večer.
Dobrý večer, dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu