pondělí 5. března 2012

25/365

Dobrý den, spíše večer, že.
Přišla jsem pozdě domů z práce, máme řemeslníky na digestoře. A protože oprava nejde dělat v době, kdy je užíváme, přišli chlapi po obědě a trvalo to do večera. A není všem dnům konec, zítra pokračují...Takže zítra zase .....Mám pohotovost, stejně bych musela být doma na telefonu.
Takže jsem ve volné chvíli byla na netu a objevila jsem obchod s moc pěknými látkami
 http://www.metraz-latky-mirus.cz/.
A to všechno kvůli této látce, kterou jsem prostě musela mít...
Omlouvám se tímto Miruš, že jsem použila její obrázky, ale nemohla jsem si pomoct...a je to trochu i reklama ???? ne ???? už to nikdy neudělám, jen ještě jednu...tu taky kupuju, kousek...tu bílou...
je pěkná,že ano, ještě nevím na co??? dceři na stůl do kuchyně ???
Už to neudělám,Miruš...slibuju....
Už jsem zaplatila, aby mi je třeba do rána neprodali. Jsem prostě propadlá látkám..Nakupuju rychleji než šiju.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu