středa 21. srpna 2019

..dneska asi

naposledy z pevného PC ve městě.😀
 I když ráno bylo sluníčko, ale teď, skoro v poledne, se to zase kalí. Dneska další malý nákup, v práci za kolegyní pro slíbený česnek, teď ještě douklidit špajz a přivezené džemy z domku,  vařím oběd. Odpoledne odpočinek a na zítra máme naplánovanou cestu na domek.😀

Takhle vypadalo nebe před chvílí. A už je zase jiné.....💦


Dcera mi poslala malý sušák v praxi....Simončin sušák.....👧


Jinak je doma jen s vnučkou, Ondrášek je u babičky a dědy v Lošově a užívá prázdniny. S mapami, které si moc zamiloval, na koupání a na kole s dědou.....
Já zatím nezačala žádnou smysluplnou ruční práci, doteď nebyl čas a zdolává mě kašel a bolí mě klouby, tudíž jen ty domácí práce.

Hodně čtu, skoro samou zamilovanou literaturu...hihihi...Christina Lauren, Alice Quinn,J.D.Robb a stejné je to s filmy. S dětmi jsem viděla znovu všechny Doby ledové, vřetně vánoční, hihihi, Hodného dinosaura, spoustu mašinek a krtků. A večer dvě detektivky  s Jackem Reacherem/Tom Cruise, kterého moc nemusím, ale miluju jeho Posledního samuraje..../ a tak podobně....prostě léto a prázdniny....

Pan Há byl v garáži s několika málo objemnými věcmi, které zítra nebudeme muset nést a navíc se i prošel...
Jdu dodělat oběd.

Dobrou chuť k obědu  i jinak....všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...