pondělí 19. srpna 2019

...jsme zase na skok

ve městě....
Ráno jsem vstala po prokašlané noci na domku, venku zataženo a zrovna hodně pršelo. Tak jsem se rozhodla jet domů do města.✌
Akce přesun proběhla rychle, skoro všechno jsem měla připravené na verandě, jen zabalit nějaké jídlo v kastrůlcích a zbytky ovoce a zeleniny. Zavezla jsem mamince oběd na dnešek, řekla jí, že jedeme na pár dní domů a pak jela nabalit auto a šup...zase začalo pršet. Ve městě vynosit z auta, to odvézt do garáže, cestou domů začalo i tady znovu pršet. Ještě, že to máme kousek domů....😅


Tohle už ale bylo po tom největším dešti. Chtěla jsem vyfotit ten slejvák, ale  došly mi baterky ve foťáku...Protože jsem si náhradní nabíjecí dala na domku na pilník na paty, tam byly potřeba všechny 4 náhradní, co mám...A teď jsme ve městě. A pilník na domku... Tak jsem je z foťáku rychle vyndala a dala na rychlonabíječku...A je po dešti, hihihi.💗
A když jsem do PC stahovala fotky z karty ve foťáku, našla jsem i něco, co jsem sem nedávala...

Začátkem července jsme byly s dětmi v ZOO v Chomutově a tam začínají vytvářet safari s volně žijícími zvířaty. A mají tam i sbírku starých zemědělských strojů a malou vesničku ?? farmu??? A , bohužel, jsou za ní vidět i paneláky, tak ta romantika dostala trochu na prdel....sorry....👎

Ale moc se nám to líbilo, seděly jsme úplně vzadu a dost to s námi házelo.👌


Jakési asijské vyřezávané sochy...
💗💙💚💛💜
💘

A vraty zase zpátky do ZOO. Zatím je to taková obora , ale tahle zvířata v našich oborách nebývají. Postupně to určitě zaplní víc a rozmanitěji.☺☺☺


Tak a pro dnešek je to vše.

Hezký mokrý den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu