sobota 1. září 2018

.../102/

A konečně prší, u nás jen malinko, ale snad se to pršení zhorší... Naši v Tisé mají svou studnu a je v ní už jen málo vody, nějak si toho nevšimli, až začalo čerpadlo sát vzduch...
My na domku jsme připojeni k rozvodu vody, takže pro nás platí jen některá omezení.

Takže můj tradiční pohled z okna je dneska "mokrý"


Byla jsem na skok u vietnamců na nákupu všehochuti pod jednou střechou....chleba, okurka, rajčata, svíčky na hřbitov, svíčky na zapalování na dlouhé večery na domku, plochou baterii do baterky...Trochu jsem zmokla, ale jen maličko, poprchávalo a nechtělo se mi rozdělávat deštník. A mám to pár metrů od domu.
Příště si u nich koupím jasmínovou rýži a nějaké těstoviny, na doma, na domku je ještě co jíst.

Moje bolavá záda / od řezání dřeva..../ už trochu povolila, dneska budu ještě odpočívat a nic moc nedělat, zítra bychom mohli odjet na domek.

A co čtu a sleduju ? Od kamarádky jsem dostala několik detektivek od  Fred Vargas/ové/, včera jsem objevila tu poslední u nás vydanou a hned jsem nakupovala....Když vyleze pavouk


Použila jsem fotku z internetu, nechtělo se mi v tabletu vracet na začátek....a fotit to a stahovat sem....
Když sedím u pc, připadá mi to jednodušší.
Knížku jsem začala číst už večer, při sledování Diamantové ligy a buzení pana Há u toho....hihihi.
Zatím se mi to líbí, zase jiné než "severské" detektivky, autorka je historička, takže  se dozvídáme i o historii Francie. Ve filmotéce jsem objevila i detektivku natočenou podle její knížky Symbol smrti /2007/. A jsem zvědavá, jak se jim podařilo najít herce pro rozporuplnou postavu komisaře A. a jak se bude shodovat s mou představou...Znáte to, něco čtete a pak vidíte film a říkáte si, tak takhle jsem si to nepředstavovala.

Jdu pomalu vařit, abych nezanedbávala nic ani ve městě.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...