čtvrtek 27. září 2018

.../104/

Čtvrtek před dnem svátku....
Byla jsem pro pečivo, nějaké drobnosti a růžové víno. To kupuju jen tady v Coopu.
Včera jsem udělala nový, podzimní, věneček na dveře domů. Ten s knoflíky je vnitřní. Pletu panu Ha ponožky a druhou síťovku.
Ušila jsem dva nákrčníky dětem a byla za maminkou s vodou a obědem. Takový normální den.
Dneska je tepleji, už mám plné odpoledne práce...plánů.  Co nakonec bude, uvidím.
Peču zemlbábu neboli žemlovku a trochu jsem si zadýmila kuchyň. Ty staré, klasické domácí recepty jsou někdy náročné, hlavně časově.....hihihi.


Tak zase jdu vařit.

Hezký den všem.
A prodloužený víkend.....

1 komentář:

  1. Věnečky jsou velice zajímavé a hezké. Ten z knoflíků je úplně super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...tak zase

 pondělí, ráno docela chladno, ale slunce. O víkendu byly nad Olomoucí bouřky a docela prudký déšť. To se střídalo se slunečním úpalem. Když...