čtvrtek 30. srpna 2018

.../101/

Takhle dlouhou pauzu ve psaní už jsem dlouho neměla.
Ale jsme zase na skok doma v bytě, taky mi to jde lépe na klávesnici než na tabletu a i fotky jsou lepší.
Uplynulé dny bylo hezky, takže práce na zahradě, zalévání, zalévání i na hřbitově, aby tam všechno nepochcípalo... No a potom cesty za mou maminkou a trocha té ruční práce....

Moje včerejší cesta od maminky, vyfoukáno, celkem pěkně i teplo.


U maminky jsem našla panenku mojí mladší sestry / sestře bylo před několika dny 60..../, tak panenka dostala koupel v automatické pračce a něco málo oblečků, aby nebyla nahatá. A musím někde najít střihy a něco jí ušít...


Dopletla jsem třetí pár ponožek, spodní s malým vzorečkem, prostřední anglicky / hladce za zadní nit / a horní hladce. Ty prostřední se maličko stáčejí, nevím, ale zase jsou pevnější.


Ráno jsme naložili auto první polovinou našeho "cirkusu", židličku, postýlku, matračku, peřinky do postýlky, golfky, nočník, vložku do WC pro děti, stupátko, oblečení mladých, co si nechávají u nás ve městě...nějaké pleny v balíku. Prostě až zase přijedou, bude to do města a my to máme jen 1x. Tedy my v Ústí... Zrovna dneska začalo pršet, tak jsme to nakládali a pak zase vykládali "mezi kapkami deště".
A spoustu hraček a nějaké "ústecké" knížky pro děti. Takže toho bylo dost. 
Tiské věci porovnány a uklizeny, knížky a hry do skříně, jsou uklizené i bazény a pískoviště. Takže jen my dva na venkově....

A takhle vypadá "malý listopad" za okny.  A od poobědí  je i tma, jako by byl podvečer.


Jdu nachystat večeři, večer budeme koukat na Diamantovou ligu, k tomu trochu bílého....

A protože budeme pár dní ve městě, určitě ještě něco napíšu.
Děkuji za vaše návštěvy u mne....
...hezký večer všem.....

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...