středa 15. srpna 2018

.../98/

Zase na skok ve městě. Pan Há má kontrolu u lékařky a já pošlu dceři zapomenutý Kindle a náušnice...zatím jen toto, aby s tím na poště netřískali....
Potom nákup zeleniny, ta se v tiském Coopu špatně nakupuje, ostatní jde nakoupit velmi dobře. Jen zeleninu mají asi na vsi vlastní, tak jí moc nenakupují. Tak proto já ve městě.
Včera bylo na vsi pod mrakem, chvílemi ostré horké slunce. Tady ráno je to podobné, ale má být líp....tady i tam.


Po odjezdu mladých jsem se jen velmi těžko rozhýbávala, na vině je i počasí, které se dost střídá, pak taky moje klouby a nakonec i moje vlastní lenost. Ale už jsem za víkendových 24 hodin upletla jeden pár ponožek a nahodila na další.
Učím se plést ponožky s klínkovou patou podle Katrincoly, ale o tom už jsem psala.
Nedělám je moc vysoké, jsou to "postelové nebo zimní" ponožky do bytu, ne bot.


Co čtu jsem taky psala, nějak se nemůžu papírovou knížkou prokousat, hihihi. A po nákladu přenosů z  ME v atletice v TV ani  nesleduju televizi a její program. Stejně jsou tam samá opakování.... 
Tak využívám svou filmotéku, k pletení ponožek jsem si pustila film Dítě číslo 44 , knížku jsem četla nedávno.
A taky film Dáma ve zlatém. To venku pršelo a byly dokonce i bouřky....u nás na domku.
Ale chci taky maličko šít, plést ponožky, zalívat zahradu, procházet se po venku, chodit za maminkou...a ne sedět u TV.
Pan Há odešel, půjdu poklidit pár přivezených věcí, sama vyrazím na poštu....

Hezkou poslední čtvrtinu prázdnin všem....
A děkuji za vaše návštěvy u mne.😉😊😍

1 komentář:

  1. S tou zeleninou je to ťažké na každej dedine. My sme len 5 km od mesta, takže všetko nakupujeme tam. Ponožky super, to stále neviem urobiť :-(
    Počasie aj u nás podobné, celú noc pršalo, teraz pod mrakom a ochladenie - to mi aj dobre padne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...