úterý 22. května 2018

.../73/

Dobré ráno....
Mělo být škaredo, tak před cestou na domek na tři dny vyhrálo setkání mých spoludůchodek....Ale je pěkně, zatím. No, nevadí, půjdu a zítra uvidíme. Nějak se to rosničkářům nedaří.

Přečetla jsem své oblíbené blogy a použiji své myšlenky, zase po delší době, které vždycky spřádám....že o tom napíšu....a pak to pustím z hlavy.

Připomenul mi to dneska http://unasnakopecku.blogspot.cz, při pohledu na jejich krásnou zahradu. Mírně nakloněnou, na svahu. Mají to moc pěkně upravené , i když je to obtížnější, než na placce....To vidím v Tisé, kdykoliv jdu k mamince.
Na malé křižovatce u rybníku, kterému, mimochodem, říkají Kačák, přestože je to historicky Mlýnský rybník....., kus od hráze si kdosi postavil nový domek. Pěkný, začali rychle, pak se to trochu zastavilo a teď je hotový. Dělají zahradu, docela velkou plochu. Každý den něco nového. Nejdříve udělali stěnu a ten svah trochu vyrovnali, uhladili hlínu a začali pokládat role trávy. Už tam v květináčích čekají stromky a tůje...na malé terase  už jsou lehátka na opalování a kytky v květináčích. Ráda tam, cestou do kopečka k našim, jukám. Jsem prostě zvědavá. Líbí se mi pozorovat ty začátky. Obyvatelé mi připadají mladí. Tak jim držím palce, aby u nás / rozuměj v Tisé / šťastně žili.
Možná časem "ulovím" nějaký obrázek......

Já chci dopoledne chystat nějaké šití, odpoledne do města do hospůdky, večer s panem Há....
Minulý týden ve čtvrtek jsem si u https://vlnenesestry.blogspot.cz objednala ponožkovku, inspirovaná jedním obrázkem ponožek...Hned jsem poslala peníze, po obědě mi přišla zpráva, že balíček zabalily a poslaly na mou Zásilkovnu. V pátek cinkla Zásilkovna a já vyběhla po obědě 60 metrů do kopečka a zpět...a mohla se kochat přízemi....Děkuji za fofr služby. Vlněné sestry.
A už jsem taky začala.
V neděli po obědě mi na dvorku pod slunečníkem pan Há podržel přadena a včera dopoledne jsem začala plést. Ne, že bych neměla namotávač, půjčený od sestry, ale ponožkovka je jemná a tenká a nechtěla jsem jí utáhnout při smotávání. Připadá mi, že navíječ utahuje. Možná se mi to ale zdá...


Takhle nádherně nám ráno svítí slunce do ložnice. Otevřené okno a zpěv ptáků, nádhera. Je faktem, že slyším i projíždějící auta....ale to už není tak romantické.

Jdu.

Hezký teplý a slunečný jarní den všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...