středa 9. května 2018

... /67/

Dneska jsme doma.
Auto v servisu, snad bude zítra.....
Nákup.
Pan Há pro léky.
Já vařím, čtu si a jsem na pc. Taky ta trocha prádla, domácnost.....
Venku se pomalu zatáhla obloha.
Takhle bylo před hodinou, teď víc šedých.


Trocha kvítí ve váze.


Mladí doma, první pracovní den pro zetě. S dovolenou  v Nové Včelnici byli moc spokojení. Navíc okolo spousta výletů, malé ZOO, hrad Landštejn, Jindřichův Hradec se zámkem, úzkokolejkou a mašinkami....Křemešník cestou do Senožat, kde bydlí jedna z mých sestřenic. I tam si to s oběma mými sestřenicemi užili.
A to jsem určitě nenapsala všechno, co viděli, cestou domů se zastavili v ZOO v Jihlavě. Ta se dceři moc líbila, nová, zase jiná než je u nás v Ústí/L.
Jdu.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...