úterý 30. ledna 2018

.../13/

Maličko se u nás ochladilo, ale kromě mraků nic, nic, nic....
Chvílemi modré nebe, chvílemi šeď.


Dopletla jsem dětský svetřík, vybrala společně s dcerou žluté knoflíky, přišít je a vyprat....Potom jsem vyndala poslední prokrastinaci / viditelnou..../ a dopletla "tělo". Teď nahodit rukávy a ....uvidím, jak mi to půjde. 


Včera jsem si vybrala jeden bloček na budoucí deku, pár kousků látek a ušila si vzorek ze čtverců 10 palců. Je to moc velké, 5 mi zase připadá malé, tak budu šít ze 7,5. Asi.
Z bločku jsem si doušila prostírku na stolek. Hned to místnost prosvětlilo. A jde to i k hyacintu, který strašně voní...až páchne....


A koho nejvíc miluju ???


Jdu vařit.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu