pátek 26. ledna 2018

.../11/

A je tu zase konec týdne. A druhé kole prezidentských voleb....
Jde k nim přistupovat různě.
Třeba takto jako  syroovka moje oblíbená..... Nebo si zavzpomínat na pohodu a přehled vtipnou fotkou na konci příspěvku u Helči, jedné z mých pletařských guru....

Já chystám malý balíček pro dceru, nechali tu růžového "postýlkového" zajíce naší S. Tak něco pošlu navíc.


A já doma trochu čaruji, pálím svíčky a přivolávám zimu, mráz a sníh....Aby si příroda odpočinula.
 A zároveň čekám na květy hyacintu, kytky jara.


Včera mi na čt1 udělali radost, podívala jsem se na pěkný film o mém oblíbeném vladaři / zase, poněkolikáté, hihihi /.


A já se na večer připravuji na něco jiného.


... a ještě něco ke čtení...
Na tuhle knížku už se chvíli chystám a asi právě teď na ní došlo. Po všech těch detektivkách.


A ještě přemýšlím nad nějakým šitím, a cestě na domek a za maminkou....a vůbec.....
Děkuji všem mým čtenářům za návštěvu u mne....a.....

Hezký den i víkend všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...