pondělí 12. června 2017

...od rána

jdou mraky plné deště vlevo od nás, jak já říkám, do vnitrozemí. Poprvé přišel ohromný bouřkový mrak i nad nás.
Od rána jsem se motala po dvorku a okolo stromů, lámala a Sekala větve uschleho živého plotu a větvičky modřínu. Ale na chvilku je tu zase okolo ohniště uklizeno.
Mrak je temný, setmělo se a jsem zvědavá, co bude.....


Přišel mi, tedy přinesla paní poštovní balíček od http://www.hrackoteka.cz, jsou v něm šablony pro Ondru na malování.
Teď spadlo pár kapek, ale bude hůř..,




Včera mi dcera poslala několik fotek z mini výletu do http://www.arboretumbilalhota.cz.



Před několika lety jsme tam spolu byli, ale hodně se tam prý změnilo. Bodejť by ne, všechno roste a rozvíjí se. Já jen, kdyby jste měli cestu okolo.

Zatím je "po dešti".
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...