čtvrtek 11. května 2017

...slunečné dopoledne,

otevřeným oknem slyším zpívat ptactvo, snad už to vydrží...To počasí.
Ráno jsem dělala kadeřnici a holičku, ostříhala jsem panu Há vlasy a konečně se nechal přemluvit a střihla jsem mu i bradku. A už je to zase můj fešák...
Potom jsem chvíli zevlovala a dokoukávala hokej Slovenska s Němci. Včera jsem si při stavu 2:0 pro Slováky šla lehnout a ráno koukám jako blázen...Neměli štěstí jako my v posledním zápase předevčírem. Uvidíme dneska...
Nelením, pořád něco dělám. Při hrabání v klubíčkové syslírně jsem objevila jedno klubko bavlněné příze Luxor, bělostné barvy, tak jsem udělala jednu "letní" čepičku, nehřející. Camfousek jsem upletla podle Katrincoly...

Pletla jsem na posledních čtyřech očkách, co mi na jehlicích zbyly po ujímání.


A včera večer jsem začala plést šatečky, které jsem jen okoukala u jedné pletařky na You Tube. Není na ně návod, tak jsem zvědavá, jak se trefím...Pak ukážu oboje....Příze Donegal Soft, barvy zase chvíli čekaly v syslírně. Ještě bude modrý svetr s nějakým zbytkovým výpletem pro Ondráška.


Pan Há byl na nákupu, cvakla klika, už je doma. Já jdu vařit. Dneska klasika, segedýnský guláš s knedlíkem. To je vaření, ne nějaká moje "rychlovka". Jdu.
Mám taky něco nařezáno, tak budu chvíli šít. Než se budu zase plně věnovat domku atd.

Hezký, snad už doopravdy jarní, den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu