středa 1. února 2017

Yarn Along 17/5

Týden je pryč a je tu otázka, co jsem udělala v oblasti čtení a pletení...

Rozhodla jsem se pro pletení svetříku pro dceru.  Koupila jsem Malabrigo Arroyo Marte  u Vlněných sester, návod na pletení Pavement na Ravelry a začala jsem. Nejdříve s překladem z angličtiny /.../, potom vyhledáváním malých videí od VS, kde učí některé detaily, důležité pro ten který vzor.
Díky za ně...
 A začala jsem. Fotka je z včerejšího večera, v noci jsem nemohla spát, tak je to klubko už skoro vypleteno....
Kniha : Hjorth - Rosenfeldt : Hrob v horách. Třetí volné pokračování detektivek s psychologem Sebastianem Bergmanem. Detektivky dvojice autorů jsou čtivé, se současnými tématy násilí ve světě a mezi lidmi. Které, bohužel, bylo, je a asi i bude. Lidé jsou různí...


 Malabrigo Arroyo Marte, needles No.4, instructions Ravelry.
Book: Hjorth- Rosenfeldt: Tomb of the mountains. A third detective with a psychologist Sebastian Bergman.
Have a nice day everyone

Hezký další zimní čtecí a pletařský týden všem....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...