pondělí 2. května 2016

...snad už

bude jaro i u nás....
Dneska jsme byli doma, já dospávala noc, bolelo mě pravé oko, až mě to vzbudilo. Pocit, jako bych si ho "přeležela", je to možné ??? Nic jsem si nevzala, a do hodiny to přestalo. Je tedy pravda, že v noci ve tmě a tichu všechny bolesti VÍC bolí, než za denního světla...
Odpoledne jsem trochu šila, abych nasytila "absťák" šití z minulého týdne. Pan Há opravuje zaseklou žaluzii, ale dneska to asi nebude / pst..../.

Ušila jsem Ondráškovi tričko k šedým tepláčkům, co už si odvezli. Chtělo by to dva stroje, abych pořád nemusela přendávat dvojjehlu s obyčejnou. Což o to, dva stroje by byly, ale to místo, abych to neměla po celém bytě roztahané....


Ještě jsem měla hrst krajinek od látek, tak jsem je našila na pevnou látku a vytvořila kapsičku "rychlovku" na cokoliv....A už je z domova pryč, mám krajinek ještě tak na jednu a půl....

Jdu se podívat na tu žaluzii, nějak panu Há nelepí vteřinové lepidlo, protože tam něco prasklo....

A ještě k včerejší zmíňce o železnicích pro děti i dospělé....




Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu