úterý 10. května 2016

...okolnosti mě

nutí být zase několik dní ve městě. Dneska odpoledne byly důchodky, sraz počtem sice malý, ale bylo to pěkné. Zítra jdu po lékařích já, ve čtvrtek naše auto...

Větvička přivezená z domku, aby jsme se spolu užily...


Loni zasazené tulipány na novém místě tentokrát nevymrzly, až tam přijedeme, budou už odkvetlé....


Teplo, ale honí se mraky...


Zítra se zastavím na bývalém pracovišti, Jiřina mi psala mail, ať jí ušiju organizér z látek jako pro Jitku....Uvnitř čtyři kapsy, zvenku taky.


Tohle všechno se tam vejde a ještě i víc, nechtěla jsem pobíhat po bytě a cpát tam všechno možné...Ale tablet, čtečka, mobil i větší než mám já, tužka, peněženka, blok, brýle několikery.... se tam vejdou.... Nebo něco méně, ale klidně i nabíječky a kabílky a....
A mé oblíbené látky s růžičkami už je jen kousek...

Hezký večer všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu