středa 13. dubna 2016

..na středu

jsme my, nyní důchodky /..já jsem z nás nejmladší....../, měly hlášku, kterou všichni znají...."středa, je ho tam třeba". Cokoliv kdekoliv, že. To jsem minule neuvedla, jen to půlení týdne. Je vidět, že středa je všeobecně populárním dnem.
Dneska je pro mě středa významná hlavně novým číslem Vlasty, kde vyluštím křížovku, tu a tam něco s panem Há přečteme a pak putuje k mamince. Taky tam má televizní program, takže dvě věci jednou ranou.
Dneska za maminkou nejedu, mám den na sebe. Dopoledne mi přišel balíček od pana Mráze, ne dědy Mráze....Dům látek přeci, hihihi.
Vlevo jsou prací kordy na kalhoty pro O., oranžový šikmý proužek, vpravo dole balíček na polštářek a ze zbytku drobnosti, nad ním dva balíčky nařezaných látek kolekce LOL od Moda Fabrics. Do žluto červena už neměli a ten další balíček mě neoslovil. Viděla jsem na YT moc pěkné video na dětskou deku, tam by se ty pastelové barvy hodily, jen nevím, kde seženu širší prýmek - hadovku - než 5 mm.
Budu pátrat.
Deka:

Moje dnešní nákupy....


Balíček na polštářek....


Dnešní vaření, karbanátky s červenou řepou, tentokrát z mletého kuřecího masa. Jsou dobré, dietnější, zelenina a mléčná tatarka.... To jsem to odflákla a ještě u toho sedíme u zpráv v televizi......


Tak a pro dnešek je toho zase dost ! Je vidět, že mě netlačí čas....
Hezký den všem.

2 komentáře:

  1. Páči sa mi, že sa dokážete takto spolu stretávať!
    Pozrela som si video, vyzerá to tam celkom jednoducho, ale viem, že je to zložité, mne by určite do seba nezapadali jednotlivé bločky :-(((
    Obed výborný, telka nevadí, správy sú dôležité :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I od jídelního stolu by pan Há na zprávy viděl, ale je mu to daleko.....Hezký den....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu