středa 30. března 2016

..Yarn Along....

Dneska zase jen maličko.
Začala jsem plést jarní šátek s Vlněnými sestrami....

Kniha : Pleteme košíčky......http://tolepjetbude.blogspot.cz/2016/03/nedivim-se.html.....

Před chvílí jsem se vrátila z odběrů a kontroly na hematologii, zastavila jsem se na svém bývalém pracovišti. A kolegyně Jiřina, kterou jsem před časem přemluvila na  první kurzy pletení z pediku, tam měla překrásný obal na květináč...Moc pěkný, ona v současnosti vede kurzy v Teplicích, jestli se nepletu.....A jde jí to moc pěkně.



book : Weaved baskets from pedig, wicker and sea grass


Včera jsem ještě ušila nějaké taštičky a pomalu je rozdávám holčičkám malým i těm větším....


Hezký den všem.

2 komentáře:

  1. Milky, si taká všestranná! Ja to obdivujem, lebo dnes som šila a dal mi zabrať jeden vankúš a to bez zipsu, neviem ho všiť, tak dávam iba suchý zips. A ty len tak, ako na bežiacom páse hneď tri taštičky!!! A k tomu štrikovanie, čítanie, no, proste si šikulka!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  2. I love the patterns on the fabric. Super cute!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu