neděle 6. března 2016

..na kopcích sníh,

dole voda. A dost vody.....temné mraky, ale občas prokoukne proužek blankytně modré oblohy.

Tady je ten barevný rozdíl....Celou noc lilo, nahoře asi padal sníh.


Dneska jsem dělala jen samé maličkosti.
Naložila jsem zeleninu, na tyhle sklenice to byl necelý květák, dvě veliké mrkve, jedna cca 20 cm cuketa, 4 stvoly řapíkatého celeru, 4 cibule, dvě palice česneku, poslední jarní cibulky z lednice , poslední nakládané feferonky v octovém nálevu. Trojnásobek nálevu, než je v předpisu.
Prostě zelenina do chua :


Taky jsem naložila další jogurt.  Hřeje se několik hodin na parapetu, pak ho dám do lednice....
Sklenice je od medu, který má vnouček rád...


K časopisu Vlasta byl zase přiložený "neprodaný" jiný časopis, tentokrát Gurmet s podtitulem ....milujeme Vietnam ze září 2015. Proto ta objevená nakládaná zelenina. A včera k obědu špagety....
A při čtení jsem objevila článek o dvou mužích, pěstujících květiny a bylinky, používané na dobré vaření...a hle, jeden z nich je syn mé bývalé kolegyně Evy.....Lukáš.


Mimochodem, porcelán, na kterém je servírováno jídlo, najdete na https://www.facebook.com/EmaMamisu/...krása....Škoda, že mám tolik porcelánu, to je nevýhoda stáří, hihihi....

A nakonec, už ze včerejška, došitý organizer pro kolegyni Jitku do práce, dodatečně k narozeninám. Snad se jí bude hodit. Když jsem viděla igeliťák, ve kterém přivezla sestra mé mamince hygienické potřeby..., zastyděla jsem se a rychle jí ušila kosmetickou taštičku...Znáte to, kovářova kobyla....Ale tu jsem nestačila vyfotografovat, tedy, spíš jsem na to nemyslela. A zároveň jsem nařezala na další věc látky a ušít to, nebyl včera takový problém, když byla polovina práce udělaná. To mám ráda, jeden den řežu, druhý šiju....
Ještě to musím vyžehlit.


Odpoledne půjdeme za babičkou Toničkou, no, asi půjdu sama. Nechám pana Há koukat na sporty....stejně nás tam bude dost. Spolu půjdeme zítra a pozítří.
Jdu vařit, dovařit. Dělám guláš, aby ještě zbylo na zítra a mohla jsem zase něco dělat...
Hezkou pohodovou neděli všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu