neděle 6. prosince 2015

...druhá

adventní neděle, u nás poklid a moje přípravy na týden lékařů a pochůzek.....

Včera pan Há louskal ořechy a volal mě na fotografování západu....Dneska louská zase a kouká na biatlon....


Dneska jsem vyndala nový keramický betlémek, který jsem koupila pro vnoučka před časem u Ilonky Listopadové, trochu si ho užiju, než si ho po Vánocích odvezou.....hihihi.....


Ještě jsem nezapálila druhou svíčku, zatím jsem jen pracovala, vařila, přebírala ty časopisy, uklízela do nových krabic různé věci na tvoření, pletení, háčkování, pedigování, paličkování, vyšívání...co já to vlastně všechno dělám.....Šití je kapitola sama o sobě, to mě za chvíli vytěsní ze skříní......
Taky jsem včera koukla na film, tentokrát pochmurný, Severní blata. Islandská detektivka, četla jsem nedávno knížku, tak jsem chtěla vidět i film. No, jde to. Ale tak nějak vím, že  bych na Islandu nemohla žít, tedy, pokud bych se tam nenarodila, že...Placatá země, pořád fouká vichr a burácí moře, žádné stromy a asi i dost prší...No, tam ne....
Skoro všechno jsem splnila, co jsem včera nakousla....Že bych to praktikovala dál ? Abych se nestyděla, že si slibuju to a to a pak to neudělám....
Ne, takhle riskovat nebudu, hihihi....
Přeju všem hezkou neděli a začátek nového týdne....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...