pondělí 10. srpna 2015

...tak tohle už

mě nebaví. Horko venku, horko uvnitř, začaly mě bolet oči. Tak po dlouhé době zase kapu. Oči jsou citlivé na sucho nejdříve. Byla jsem na nákupu v místní miniprodejně a paní prodavačka si asi myslela, co že jsem tolik brečela... Nebrečela, jen tak vypadám, asi od 40ti let už nepláču, nemám slzy..., nesliním, nemám sliny. Ale zato mám Sjogrenův sy, u toho je to normální. Autoimunní nemoc, která nejde zastavit, jen oddalovat..nestěžuju si, jen konstatuju. Moje oči v tomhle hicu a přítomností drobného prachu ve vzduchu hodně trpí a já s nimi. Sucho v puse léčí loček tekutiny, ale ty oči..to mám poprvé. A dost...
Nebe je plné bílých naducaných mraků a zase docela fouká. Možná bude bouřka ????  No, moc bych za to nedala...že bude.
Na zahradě se snažím každou kytku jednou za tři dny zalít, zeleninu denně, naštěstí jí moc nemám. Hrášky se nalévají, cukety kvetou, prostě druhá sadba, první byla pro slimáky.
Ořechů bude letos dost, pokud je něco neshází dříve,  myslím např.ta bouřka.
Ještě jsem nic moc neušila ani neupletla...ani to mi v tom horku nejde. Jako by mi to horko mazalo inspirace....hihihi....Pan Há taky není ve své kůži, jsme prostě senioři.
Tak jsem si postěžovala a vylila si srdce, měla bych se vzchopit....jdu na to.....Pletu malému triko z macerované bavlny, dopoledne jsem spíchla taštičku bez zipu, na všechny nabíječky, karty, flashky apod. Jen na svůj mobil pan Há nabíječku nenašel, možná se připletla mladým při balení jejich "elektroniky".  Nebo bude založená tak pečlivě, jako  tupé nůžtičky na nehýtky našeho vnoučka. Ty byly mezi dvěma knihami o rostlinách a někdo je vzal a uklidil do knihovny. Když já je nechala "déle" na stolku...Já si konzultovala hlavu s knihou ohledně jedné  traviny a hle, s knihou jsem z kihovny vytáhla i nůžky....



Tak jdu něco malého dělat, abych pořád nefňukala. Přeju všem hezký  večer a hlavně zdraví !!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu