pátek 21. srpna 2015

...jsem ráda, že

je všechno v pořádku....
Pan Há se mi vrátil domů, sice trochu chromý, s francouzskou holí, nohou modrající jako švestka od kyčle až ke kotníku, ale je DOMA. I barvu už má lepší, výsledky měl tedy děsivý, polovinu množství červených krvinek zdravého člověka, nedivím se, že padal a byl jako bělostný list papíru...
Tak nám začala rekonvalescence.

Já se pokoušela ušít na veritasce tuto zástěru, je hotová, ale moje srdce a hlavně hlava...se stydí za kvalitu práce. Veritaska má moc pěkný steh, ale je jasně vidět, kde jsem šití zastavila...trochu se tam linka vždycky zachvěla.....a pokračovala jsem dál. Pak jsem nad tím ale mávla rukou, učený z nebe nespadl a já už zapomněla šlapat, byť na pedál u stroje, je to sice podobné jako plyn v autě...Ale i tam jsem znovu "začátečník".


Taky jsem si hrála s fotkami, dělala jsem si koláže z letošních ušitých dek, moc jich není...Až budu koncem roku rekapitulovat.
A musela jsem si udělat i toto....
Potom jsem si například našla nové české blogy na čtení..samé "mladice", ale moc pěkně se čtou.
kde je, mimochodem, velmi pěkný článek http://salek-snu.blogspot.cz/2015/03/jedna-perla-z-fejsbuku.html, smála jsem se tak, jak už dlouho ne.......

To je jen pro chvíle klidu, kdy pan Há odpočívá a mně se taky nic moc nechce dělat a nechci rámusit....
Několikrát jsem četla na různých stránkách slovo prokrastinace, tak jsem si musela najít, CO TO je....podle odborníků tendence odkládat plnění povinností a daných úkolů....může vést až ke stresu právě z nedokončené práce...že by "kostlivec" ve tvoření spadal taky do této skupiny ???
No nevím, ale někdy toho mám moc...hihihihi...
Bohatší o nové slovo /..../ končím.
Hezký večer i víkend všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu