středa 24. června 2015

...zatím čistého času

14 hodin. To je doba, za kterou jsem nařezala pruhy, sešila čtverce, ty v pruhy, atd., znáte to, a za těch 14 hodin čistého času  =3 dny = jsem udělala top deky. Nařezala jsem si bordury a připravila zbytky látek na lemy.

kupka dvaceti bloků, nevyžehlených....


a žehlím....


poslední....


ležící....


visící...za pomoci pana Há


Tak a abych neměla prostoje, tak jsem si ještě rychle ušila kapsičku na jehlice, nejen ty od Vlněných sester. Když jsem hledala zbytky fialových látek...našla jsem i kus vyšité džínoviny...po koupi vyšívacího kružítka jsem to hned zkoušela. A dneska se to hodilo....



Vnitřek omyvatelný...ubrusovina ze zbytků za laciněji u Vietnamců v obchodě, kde mají doopravdy všechno....



Zítra stěhovací den, doufám, že něco "důležitého" nenecháme doma....
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...