středa 17. června 2015

..a zase do zajetých

kolejí dvou seniorů....

Něco koupeno na nádraží v Olomouci, něco v Ústí nad Labem. Moje oblíbené časopisy s moc pěknými obrázky a články. A taky upoutávkami na zboží, místa u nás a ve světě...Bráním se slovu reklama, připadá mi to pro tento druh časopisů "ponižující"....


Včera večer oživený kvásek z lednice na dnešní pečení chleba....přežil přes týden....hurá.


Potřebuju doplést druhou ponožku, už jen kousek... Jsou pro mou maminku dodatečně k svátku, v Olomouci nebyl čas to dodělat.


A hned  pak začnu plést šátek Haruni od Vlněných sester, z příze Malabrigo Velvet Grapes, co jsem si přivezla ze setkání v Brně / např. https://oldwomen.wordpress.com/2015/06/14/sobota-13-6-2015-svetovy-den-verejneho-pleteni/ /.
Z té ponožkové budou samozřejmě ponožky, že, ale dám si s nimi chvíli pauzu. A z toho Malabrigo Coffee Toffee....ještě nevím, je to asi na nákrčník nebo šálu....


Dneska jsem zjistila, že mi zase začala kvést malá orchidejka...


A to je pro dnešek asi tak vše. Jdu vařit, dneska bramboračku a lívance. Na nic složitého nemám náladu. Pak nějaké šití a dodělávky a příprava "hromádek" na stěhování na domek. To mě vždycky děsí...
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...