sobota 6. dubna 2013

....zmáhá mě směs virů z práce....

Teď myslím mezilidských, protože mezi námi deseti v práci .... není nikdo, kdo by neprskal, nekašlal, neměl červený nos...snad jen Klárka.

No a já začínám s jedním ? bojovat, od rána jsem nabalená, přecéčkovana, oči, nos i krk ošetřen...
Jinak jsem došila drážďana na stůl v kuchyni, ten poslední jsem dala dceři a jeden mamince. Moc se mi nevedlo, mám nastřiženo a vyžehleno ještě na dva, ale musí být lepší konstalace. Všeho....



Detail obsahu košíčku od  http://metudka.blogspot.cz/, moje dřevěná vejce, dřevěná makovice, půl jablka atd., některé dřeváčky jsem dostala od kamarádky Kitty už před lety....



Na stole jsem nechala vázu se zlatým deštěm a vrbičkou, oboje pustilo kořínky, docela bych to u domku někam zakopala = zasadila, ale nevím, jestli to tak dlouho vydrží.



Ani deku jsem nezačistila, leží srovnaná na koši s dekami. Má to čas...

A ještě tu mám poslední novou maličkost, od Jeřabiny, moc pěkné barvené vlny, nemohla jsem odolat a něco si od ní neobjednat...http://www.fler.cz/shop/jerabina



Zítra snad bude líp, nejen se mnou, ale i venku, dneska je zima a dost fouká, celý den je ocelově šedá obloha, na kopcích bílo.
Tak asi udělám nějaké sazeničky z muškátů a možná dám  do květináče s hlínou i ty větvičky z vázy...
Plány mám, uvidím.











1 komentář:

  1. Drážďany se ti povedly, sluší jim to na stole:-)
    Vlna je fakt pěkně melírovaná, se pak pochlub s výsledkem:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu