sobota 13. dubna 2013

...jsou dny zvané plodné...

Ano, je to tak, ne, mě už nic nehrozí, jen jsem ušila ty dva obaly a spadl mi kámen ze srdce...
Sliby, někdy chyby. Ale dneska už mi to vyšlo...



Vypadá to divně, obaly jsou tři, nakonec. Ale o jeden, ten menší nahoře, jsem se pokoušela v týdnu, dokonce jsem ho chtěla ušít extra pěkný, sama jsem si ušila "kédr" z té samé látky, ale pak jsem se do toho zamotala, dala ho jen nahoru a dolů a když jsem to nakonec sešila a obrátila, propíchla jsem si docela viditelně látku v jednom rohu, když jsem to pomocí takového tupého nože vytlačovala ve špičce....Byla jsem celá vzteklá...jak jsem blbá....Dneska jsem rohy vytlačovala obyčejnou tužkou bez tuhy.
Chybama se holt člověk učí.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...