sobota 26. ledna 2013

338/365

Pátek, no z postele se to moc nerozezná. Ne, už pomalu chodím po bytě, ale jsem rychle unavená....
Přesto, že jsem v pracovní neschopnosti, byla jsem včera volit Karla...Volební místnost mám za rohem, tak to byla otázka 30ti minut.
Pak jsem ušila = obšila rovně....jeden větší ubrus a jeden malý pro dceru. A měla jsem toho dost....





Původně už jsem nechtěla na stůl dávat tu skleněnou desku, jsme dva dospělí....ale, když jsem viděla na místě pana Há kapky od snídaně..., tak jsem to na to frkla...Na jedné židli ručník, máme v poslední době studenou koupelnu a tu zeď za stolem...tam je schodiště a na chodbách našich paneláků už netopíme.... Na druhé židli roste kupa kapesníků, triček a pyžam, při nemoci se líp pere a věší, než potom žehlí....hihihi....Poslední, čtvrtou, židli mám v šatně u šicího stroje. Tj. takzvaná židle přenosná....
No a poslední zvláštností této fotky je žlutá šála na parapetu, zdálo se mi, že fouká zima do bytu....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu