středa 9. ledna 2013

324/365

Dneska už je zase středa, letí to tedy maximálně...

Dala jsem dohromady blok Providence, ale nejsem jím nadšená...Nějak mi to nepasuje dohromady, došila jsem to jen silou vůle. Je to totiž už můj druhý stejný blok, první byl ještě horší, korunu jsem tomu dala konečným vyžehlením s napařováním a každý čtvereček se vytáhl jiným směrem. Samo, vždyť jsou řezané a sešívané, že.... Šel, chudák, do bedny s odstřižky.
Tato technika tedy nebude asi moje oblíbená....Ale nechám ho, v nouzi se může hodit.




Foceno z dálky a sešikma....hihihi.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se ...