čtvrtek 24. ledna 2013

337/365

A už je zase čtvrtek. Špatně se mi ty dny sledují, co jsem doma a marodím.



Venku smog, -7 stupňů.


Dneska jsem konečně uklidila vánoční drobnosti, konečně jsem našla trochu sil....



V pondělí mi přišel balíček od Šárky http://www.sar-latky.cz/, má tam zase spoustu moc pěkných látek a věciček. Ta kolečka jsou rýžové lepící "izolepy", na které už jsem si dělala delší dobu zálusk. Tak uvidím, až budu fit....



Druhý balíček mi přišel od NAOKO, kde jsem objednala sobě, dceři i zeti hrnek na čaj do práce. Mě a dceři červený, zeti modrozelený. Do krabice se vejde čaj,cukr,sušenka, lžička  apod.... Svátky se nám blíží, za 14 dní....



No a tohle je ten poslední, co jsem se s jeho dodáním zlobila. Kus látky na miminčí deku, dvoje vyšívací nůžky, pinzeta na přidržování konce látky při šití oblouku u patchworku a supertenké špendlíky.

http://mp-patchwork.blogspot.cz/





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu