úterý 30. října 2012

252/365

A je předposlední den v říjnu. To je skoro nepředstavitelné, jak to letí....

Dneska z práce honem domů a došila jsem dva polštářky z Petite Odile  http://www.atelier-magenta.cz/gypsy-colours/eshop/35-1-Latky-Moda-Fabrics/119-2-French-General-Petite-Odile, odkaz je z Atelieru Magenta, u Bellet jsou ty nejhezčí....vyprodané.Moje dva nové polštářky mají světlejší kédr na olemování než ty první, které jsem šila koncem léta v Pilow party. Díky Ivanko, žes mě naučila věci, které mě, samouka v patchworku, ani nenapadly...





Taky mi došla tenká výztuha, tak jsou "pevnější".
 U Vincenta  http://uvincenta.blogspot.cz/2012/10/cestovka-pro-skorosvagrovou.html  z těchto látek šila Martinka velkou cestovní tašku a vypadá a JE to velice pěkné.

Jinak počasí, že bys psa nevyhnal, zítra chceme jet na hřbitov a k mojí mamince, no, přinejhorším pojedeme autobusem, kdyby padaly trakaře a já se bála řídit...

Dobrý večer, dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu