středa 24. října 2012

246/365

Tak jsem to s optimismem ohledně počasí přehnala, nic moc...zato v Birminghamu v Alabamě je 26 stupňů Celsia.....
Po práci hned do práce.
Včera jsem si ještě večer nastříhla na dva topíky na polštářky pro kamarádčinu švagrovou do Plzně.
Přišel mi totiž mail a ten mě inspiroval. Jen jsem nakonec udělala menší rozměry než Jenny, ta má výsledný blok 25x25 v palcích...já budu mít polštářky 40x40 v cm.

http://www.youtube.com/watch?v=Tkm3nCferp4&feature=em-uploademail-new

Tak tohle jsou dvojčátka včera večer na žehlícím prkně....



A tady už sešitá a olemovaná. Na prkně čekají nastříhnutá a zažehlená zádíčka z té tmavší látky,
spolu se zipy čekají na svůj čas....hihihihi.



A mě ještě čekají v lednici javorové listy, chtěla bych umotat nějaká kvítka na Dušičky, možná i mojí mamince do vázy...Uvidíme, večer je ještě mladý, jen tma veliká...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu