středa 19. září 2012

211/365

Dnešní den začal pěkným deštěm. Už po půlnoci.
Ráno ještě pokrupovalo, ale přes den bylo i sluníčko. Teď den pomalu končí a nebe se zase zatahuje, ale je to vysoká oblačnost, tak se necháme překvapit.
Jinak den jako jiný.
Odpoledne jsem přemýšlela nad Ajčinými slovy v nedalekém komentáři o mém maxipolštáři..., takže nejen, že ten velký polštář došiju .. .ale začala jsem i kulatý se sněhuláky.

...zatím jen nalepené aplikace, moc mi to nejde, hihihihi...




Zítra pro změnu připravím stroj a budu polštářkovat... Bellet už sice šije další polštářek, ale já ji snad dohoním....někdy později.

1 komentář:

  1. jéje, u nás bylo počasí úplně stejné:-))
    A koukám jaké máš na žehlicím prkně krásné sněhuláky:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...