pátek 14. září 2012

206/365

Je pátek, venku se vyčasilo, ale předpověď počasí je proměnlivá....
Dneska čekáme naše mladé....
Tady je pokus o prošívání. Ne, bylo to jinak. Na kurzu Pilow party u Bellet se dělal první polštářek touto technikou...tak jsem taky začala a vyšlo mi "monstrum"  cca 70 x 70 cm, takový polštářek tedy nemám....Tak jsem to začala prošívat, tedy začala jsem se učit prošívat. 2x se mi zastavil stroj, protože jsem moc "tahala" a jednou jsem dokonce až ohnula jehlu....Nojo, začátky jsou těžké. Ale snad na to přijdu.

1 komentář:

  1. Náhodou to máš dobrý, a rozměr je super na válecí polštář.... já teď šiju v druhý lekci polštář s aplikací a rozměr mám 72x90 cm!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu