úterý 28. února 2012

19/365

Úterý, takový neslaný nemastný den. Je to na začátku pracovního týdne, do víkendu daleko.
Dnes temperamentní výměna názorů na práce na chalupě...Uvidíme, jsem ale ve věku, kdy už by mě mohlo i klepnout...
Takhle se muž před rokem snažil, aby mi pod plotem udělal malý záhon na pár sazeniček....
A tohle mi tam pak vyrostlo....ta tráva je už na louce, co nám nepatří, přesto jí pan Há. seká....ještě na to asi nebyl čas.
Nejsem žádná velká pěstitelka ani zahradnice, tak od všeho trochu.
Pohled na dvorek..Na louce pod plotem je ta minizahrádka se zeleninou a ještě kousek níž je louka, kde se často prohání stádo jelenů a laní. Pozor, máme domek ve středu obce....

Vidíte to, jak už toužím po jaru a sluníčku ? Ale na to to tady dneska moc nevypadá, celý den je zataženo těžkými nízkými mraky, mrholí a vůbec. Možná i proto ta výměna názorů s panem Há. o postupu jarních prací.....
Tak honem něco na zlepšení nálady:

http://www.youtube.com/watch?v=DMc3XDOy3AY&feature=related



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...